Меню сайту |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
Головна » 2015 » Лютий » 02
Доброго дня, біографе!
Вітаю тебе на цій сторінці! У тебе дуже відповідальне завдання - відслідкувати події життя Олександра Довженка після того, як кіноповість потрапила до рук Сталіна.
1. Розправа над О.Довженком у Кремлі (репортаж)
2. Покарання режисера (вирок)
Бажаю успіхів у роботі!
Категорія:
Біографи
|
Переглядів:
300
|
Додав:
11-A
|
Дата:
2015-02-02
|
|
Доброго дня, майбутні дослідники!
Ви неодмінно хочете розкрити таємниці кіноповісті.
Тоді оберіть завдання, яке вам найбільше сподобалося.
Перейдемо до справ!
Завдання для 1 групи:
Визначте тему і проблеми, порушені автором у творі. Результати роботи прошу оформити у вигляді документа googl.
Завдання для 2 групи:
Скласти схему «Персонажі твору»
Результати оформити у вигляді документа googl.
Завдання для 3 групи:
Уявіть, що ви – співбесідники, а ваші однокласники – персонажі твору.
Поставте їм запитання, які найбільше вас цікавлять.
Результати роботи прошу оформити у вигляді документа googl.
Завдання для 4 групи:
Дослідіть сюжетні лінії кіноповісті.
Результати роботи прошу оформити у вигляді схеми
Категорія:
Експерт
|
Переглядів:
265
|
Додав:
11-A
|
Дата:
2015-02-02
|
|
Доброго дня, шановні журналісти!
Вам, звісно, подобаються різноманітні сенсації, неординарний підхід до висвітлення певних тем.
І ви неодмінно хочете показати свою вправність у володінні рідною мовою.
Тоді це завдання саме для вас!
1. Підготуйте повідомлення про історію написання кіноповісті «Україна в огні».
Результатом вашої роботи стане публікація
2. Прослідкуйте, які записи робить автор про кіноповість у своєму «Щоденнику». Які думки ви вважаєте найцікавішими? Про що непокоїться О.Довженко?
Результатом вашої роботи буде публікація
Категорія:
Публіцисти
|
Переглядів:
313
|
Додав:
11-A
|
Дата:
2015-02-02
|
|
Шановні історики!
Якщо ви обрали роль історика, то вам, певно, подобається працювати з інформацією, перевіряти її достовірність.
За допомогою інтернет-ресурсів підготуйте повідомлення
Про події Другої Світової війни на території України.
Результатом вашої роботи буде презентація.
Категорія:
Історики
|
Переглядів:
286
|
Додав:
11-A
|
Дата:
2015-02-02
|
|
Ролі
Історики досліджують історичні події, їх причини й наслідки.
Літературознавці займаються вивченням і дослідженням змісту та форми літературних творів, специфіки та функції літератури як виду мистецтва, загальних тенденцій у розвитку літературного процесу, пишуть рецензії та статті.
Біографи описують чиюсь біографію, життєпис, життєвий і творчий шлях.
Публіцисти письменники або журналісти, які висвітлюють актуальні питання сучасності, що стосуються здебільшого політики та громадського життя.
Критики займаються критикою театральних постановок, переглядають постановку, наприклад, п'єсу, і виносять (найчастіше — публікують) судження про її якість.
Категорія:
Ролі
|
Переглядів:
262
|
Додав:
11-A
|
Дата:
2015-02-02
|
|
Мета веб-квесту:
- розуміти особливості жанру кіноповісті, специфіку публіцистичного тексту
- розповідати про Довженка-кінорежисера
- мати уявлення про події Другої світової війни на території України
- знати історію написання кіноповісті
- знати текст твору, коментувати основні фрагменти кіноповісті, ліричні і публіцистичні відступи
- уміти виділяти провідні мотиви, проблеми, характеризувати образи, обговорювати їх з позицій сьогодення, дискутувати про їхню актуальність
- уміти користуватися пошуковими системами мережі Інтернет, знаходити необхідну інформацію, сворювати презентації, публікації, буклети, власні веб-сторінки тощо.
|
Інструкція
Завдання:
1. Уважно прочитай мету веб-квесту.
Ознайомся з ролями, що пропонуються .
3. Обери на сторінці "Ролі" ту діяльність, яка тебе зацікавила.
4.Ознайомся з інструкцією щодо проходження веб-квесту.
5. На наступних сторінках сайту ознайомся із завданнями та починай їх виконувати.
6. Пройди випробування, які перевірять твоє вміння досягати мети.
7. Поділися набутим досвідом з іншими учасниками гри.
8. Створи у співпраці з іншими учнями спільний проект і розмісти свої матеріали для вивчення й обговорення на сайті.
9. Ознайомся з результатами роботи твоїх однокласників.
10. Підготуй звіт про виконану роботу (есе, відгук, рецензію, публікацію, презентацію, схему,таблицю тощо).
Бажаю успіхів!
Категорія:
Інструкція
|
Переглядів:
271
|
Додав:
11-A
|
Дата:
2015-02-02
|
| |
|
|
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
Календар |
« Лютий 2015 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
 |
Архів записів |
|
 |
|